Varen befinder sig nu i din indkøbskurv.

Til indkøbskurven Til kassen Forsæt med at købe
Garantibestemmelser

5 års garanti

Hos roboexpert.dk gør vi vores bedste for at give god service. Udover udvalget af produkter, der består af de bedste og stærkeste robotter til hjemmebrug, arbejder vi konstant på at gøre vores kunder fuldt tilfredse med vores service. Især når det kommer til produkternes levetid og kvalitet.

Da vi grundigt tester og kontrollerer alle produkter inden de indgår i vores sortiment, kan vi garantere høj kvalitet, ydeevne og funktionalitet. På nogle af vores robotter tilbyder vi 5 års garanti. Neden for kan du læse mere om hvad garantien indebærer og hvilke krav der er til den.

Roboexpert-garantien

VIGTIGT: Garantibetingelser

I henhold til denne aftale kan garantimodtageren kun gøre krav på garantien, hvis hun/han kan bevise at enheden en gang årligt er blevet sendt til serviceeftersyn på et autoriseret serviceværksted i løbet af garantiperioden.

Som forhandler af husrobotter er din tillid og kvaliteten af de produkter vi tilbyder meget vigtige for os. Med vores 5-års-garanti giver vi dig en service, der er en ekstra sikkerhed for dig og din nye hjælper.

Som kunde skal du naturligvis informeres om hvornår der ikke er nogen garanti, og hvilke ydelser du kan regne med i garantien.

Med den udvidede garanti forlænges den (almindelige) toårsgaranti for robotplæneklippere i Danmark til 5 år ved privat brug eller 3 år ved kommerciel brug.

Hvad gør jeg hvis der opstår fejl på min robot inden for garantiperioden?

Hvis der opstår fejl på robotten kan du gøre en af følgende:

- Sende en e-mail til info@roboexpert.dk hvor du beskriver problemet. Vores mekanikere vil derefter vurdere om der er brug for at den skal repareres, eller om problemet kan løses uden at indlevere robotten. Hvis den skal sendes ind til os, sender vi en returmærkat til dig, så du får fragten gratis.

- Hvis det drejer sig om en Husqvarna-robot, kan du de første to år af garantien indlevere den på et hvilket som helst autoriseret serviceværksted efter eget valg.

- Hvis det drejer sig om en Gardena-, Worx- eller Dolphin-robot kan det ske at robotten skal sendes til producenten.

Der gives garanti når:

Design-, brud-, støbnings-, materiale- og produktionsfejl forekommer.

Centrifugalkraft fører til brud.

Der sker implosion eller andre effekter af undertryk.

Måle-, kontrol- eller sikkerhedsanordninger fejler.

Der opstår skader på grund af mangel på vand i kedlen eller apparaterne.

Overtryk fører til skade (undtagen eksplosion).

Der sker skader på enheden pga. elektrisk energi fra jording, kortslutning, kraftig stigning i strømstyrken, overslag, dannelse af lysbuer, isolationsfejl, overspændinger osv.

Driftsfejl er også dækket af forsikringen i den udvidede garanti, hvis de forringer enhedens funktioner og ikke er en overtrædelse af betjeningsvejledningen. I sådanne tilfælde beregnes en selvrisiko på 700,00 DKK inkl. moms.

Der gives ikke garanti når:

Der opstår slid og skader på sliddele.

Enheden har skader, men det ikke påvirker teknisk brug (ridser, ridser osv.)

Forkert brug af enheden som resulterer i skader eller beskadigelser og ødelæggelser på grund af forsætlige eller groft uagtsomme handlinger eller undladelser fra køber eller andre brugere.

Skader eller ødelæggelser opstår på grund af ukorrekt installation, ukorrekte reparationer / indgreb, ukorrekt brug, ukorrekt eller usædvanlig brug der ikke er i henhold til producentens anvisninger for brug, rengøring af enheden samt driftsfejl.

Ved problemer eller fejl i batteriet.

Ved garanti kan du regne med følgende:

Hvis en reparation er teknisk og objektiv mulig, den ikke er uøkonomisk og reparationsomkostningerne ikke overstiger den aktuelle værdi af enheden, vil denne reparation blive udført professionelt. Omkostningerne refunderes i henhold til garantien. Hvis en reparation ikke er teknisk eller objektivt mulig, eller hvis den er uøkonomisk, vil du modtage en udskiftningsenhed af samme type og kvalitet op til værdien på dette tidspunkt. Den beskadigede eller ødelagte enhed skal i dette tilfælde returneres til os, og bliver dermed vores eje. Værdien af en enhed købt fra os efter det tredje år efter indgåelse af købsaftale er 80%. Det fjerde år er det 70% og det femte år 60% af købsprisen på fakturaen.


KONTAKT
Til
toppen